Selamat datang ke ruangan Gambar, Cerita Panas & Muat Turun 3GP Melayu



Sambil cium tu tangan kawan aku masuk dalam tudung labuh awek ni.

Diramas-ramas tetek awek ni.

Kawan aku cuba tanggalkan tudung labuh awek ni, tapi awek ni tak bagi
lak. "Senang nak lari kalau kantoi nanti" kata awek ni. Kawan
aku pun
tak kisah la. Diangkat tudung awek ni keatas. Tersembullah tetek awek
ni yang tegang dan keras dengan puting yang dah terjojol. Tangan awek
ni lak dah berani sungguh. Dikeluarkan batang kawan aku. Di lancapkan
batang yang keras tu. Sambil sekali-sekala ramas-ramas biji btg
kawan aku.

Anda mencari kat search enjin keyword 3GP, awek tudung, blue, burit, cipap, jubur, lucah, memantat, pantat, romen tapi termasuk kat blog ni????

Jumlah Hits terkini carian lucah dilaman ini sejak 2 May 2010 adalah:






Jika ada maklumat aktiviti laman lucah sila emailkan dan kami akan updatekan.

Sila Emailkan kepada: lamanlucah@gmail.com

* Segala komen atau aduan adalah
Anonymous Users

www.otakblue.com

Labels: , , , , , , , , , , , ,



Status - (Di tutup)
Posisi: Founder Website Lucah Tempatan - http://www.otakblue.com
Keuntungan website: Membuat pendapatan dengan menjadi publisher meletak Iklan lucah bagi mendapat wang.
Status provider domain: * ProWeb
Status hosting: Share Server

Registration Service Provider:
PowWeb, support@powweb.com
866-476-9932

Registrar of Record: TUCOWS, INC.
Record last updated on 09-Jul-2009.
Record expires on 24-Aug-2012.
Record created on 24-Aug-2007.

otakblue@gmail.com

Comments (3)

ke website tu ko punye kot..haha..mcm org x tau :P

best la web ni....wat aq stim je...

Ape web die nk thu jgk

Post a Comment